About Entry Follow Dashboard

aku sangat lemah :'(
Thursday, January 27, 2011 • 5:02 PM • 0 comments
dunia menolak aku ke cerun bukit . setiap kali aku cuba panjat naik , aku pasti tergelincir .kadang2 aku terpijak batu yg tidak kukuh .kadang2 aku terpana dgn keindahan duniawi dari atas ketika memanjat ,lalu aku lalai dan sekali lagi aku terjatuh .bila terjatuh aku menangis dan berharap untuk berada di puncak . namun impian itu sgt pudar dan tak pernah aku capai .iman aku boleh diukur dgn jari , tipis lg lemah.bila aku temui kebaikan aku berpaling,bila aku leka dgn duniawi aku lalai.kemudian menyesal . ianya selalu berulang . aku sgt lemah , tersangat lemah , aku tidak boleh mengawal nafsu dan berfikir dgn betul . aku mengaku islam ttp jarang sekali aku ingat padaMU . peliharalah aku YA ALLAH.
aku hanya ad engkau yg tahu segala2nya tentang aku .mereka tidak tahu apa2 tentang aku , mereka hanya pandang aku dgn mata dan membuat pelbagai tafsiran ttg aku . dan aku xkan pernah tidak dinilai oleh manusia . aku sangat lemah apabila mereka menilai aku sbb mereka hanya pandang aku dgn mata . aku cepat terasa , aku cepat menangis , tetapi aku bukan menipu . tp aku hanya manusia yg selalu dinilai .pelihara lah aku YA ALLAH untuk menghadapi dugaan hari ini dan seterusnya =(


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo