About Entry Follow Dashboard

bengkel b.arab best gileee !
Saturday, February 26, 2011 • 11:48 PM • 0 comments
first time dalam seumur hidup aku rase buat karangan bahasa arab tuh senang sebab aku dah tahu formula . mmg rugi ahh sapa tak dtg tadi . best wey . first dtg sch terus mkn kat kantin *buat malu jeh time nk ambil makanan tuh
then terus masuk dewan and start program sume tuh . semangat aku ngan bal . time kene buat iklan hari sukan dlm bahasa arab , sume kelam kabut , yg paling tak tahan time aku nk pergi depan sbb kteowng dah siap buat , tiba2 ustaz jerit kuat2 ckp " eh , salah tuh , pegi buat balik" . perghhh segan wey . byk kali pulak tuh ustaz ckp then dgn muke terkejut kambing +tgn parkinson  aku pegi je depan . masa nak stepler tuh boleh pulaak penyakit parkinson aku dtg , time tu jugak lah nak mengigil bagai . aisyhh . aku nan adrina dgn muke kayu tak bersalah dgn selamba cabutkan kertas majung*betul ke aku eja  org lain . muahahaha . yg ustaz dok terjerit kat group dia soh cepat . semangat betul ustaz .

pukul bape tah kteowg pegi makan n aku dgn afida semangat gile nak mkn , sampai2 je tgk xd makanan lagsung . yg kiteorg nmpk muke kecewa , frust menonggeng ustaz sebab group dia kalah . lawak weyhh muke ustz . bak kata ustaz " bukan frust cume kteowg bagi peluang " . aisyhh . kesian kesian . and yang paling penting hari ni budak muke mcm gunung ganang tuh menggedik betul . tolong lah faham . mmg muke tembok ah dia . kayu betul . kang aku bg lesung batu baru tak gedik *over je aku . haaa ! baru aku ingat kisah yg bg aku tak boleh blahh . time masing2 tgh sibuk buat kerja , aku dgn bal dgn muke tembok kayu buat muka toya duduk dkt lantai sambil buat kerja atas kerusi then zera ngan afida ikut . dah lahh menghalang jalan lepas tuh main sep sep lg , sampai ustazah pun pening tgk kteowg . ustaz yg ajar kteowg ari ni mmg fanatik gile dgn gula gula -_____- haha , dari first program sampai balik asek bg gula2 je . yg paling penting kat tgn dia tak penah lepas pegang "laser mengancam " . hari best weyh .aku rase mcm b. arab tu tak lah susah sgt ohh


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo