About Entry Follow Dashboard

cupcake mariiii !
Thursday, March 17, 2011 • 3:43 PM • 10 comments
semalam call afida ajak buat cupcake kat rumah aku . niat hati nak ajak bal ngan sue tp mesti dorg tak boleh sebab sorang kat banting , lg sorang mak tak bg .so aku ngan fida jelahh . then pagi2 lg aku dah bangun , semangat lah katekan ... kemas rumah semua tu then tunggu afida sampai . dia mmg tak menepati masa langsung . haha ...then dia sampai terus sediakan bahan semua tuh . mule2 agak blur jugaklahh ..mujur aku ada ingat sikit apa yg umi penah buat dulu...fida buat muka segan pulakk . aisyhh . macam tak biasa je..tgk jelahh pic yg menunjukkan kebatakan , kehebatan kiteorg .. layannnn








 yg wane pink tu aku yg buat , yg len fida
 muahahaha ! lawa ken ?


yahhh , ni lah hasil air tangan aku nan fida . :)



OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo