About Entry Follow Dashboard

khilaf ;(
Tuesday, March 15, 2011 • 5:56 AM • 3 comments
 
teringin sangat nak pakai macam ni . dari kecil aku mmg teringin . mesti sejuk perut mak dorang kan . kadang2 malu jugak dgn org lain . yelahh , name je sch agama tapi aku sendiri tak tutup aurat dgn sempurna . aku mengaku . kadang2 aku rasa sampai bila aku nak jadi mcm ni ? aku suka pakai tudung labuh sbb aku tak selesa pakai tudung atas dada .suka tgk kakak2 yg kat mesir tu ,teringin jadi mcm dorang . aku admit aku tak baik mcm korang . aku mengaku kadang2 aku ngumpat org sbb tak dapat kawal marah . aku panas baran dan aku sensitive sikit . kiamat makin dekat , aku nak berubah tapi takut . takut dgn pandangan org . aku tak suka org ckp aku alim sume tuh sbb aku sedar aku bukan sebaik yg korang rasa . hmm . bila pikir balik , sampai bila aku nak hidup dgn zaman jahiliyah ni ? yes , aku mmg sgt suka pakai jubah , tudung labuh , baju yg tak ikut saiz aku sbb aku rasa selamat . selamat sgt . tapi sampai sekarang aku takut . kadang2 aku rasa aku dah jumpa diri aku balik , kadang2 aku tak tahu sapa sebenarnya aku . mungkin  besok aku akan mati , mungkin sekejap lagi kan . mati itu pasti tapi kita tak tahu bila . bila tgk anak2 yatim , kesian kat dorang , dorang sentiasa bersyukur dgn apa yg dorang ada . ni aku , ada mak ayah yg syg aku , bg makan minum , pakaian , tempat tinggal , duit n mcm2 lg tapi kdg2 lupa bersyukur . insyaAllah , suatu hari nnt aku akn ada keberanian tu .





OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo