About Entry Follow Dashboard

pencuri redah rumah !
Sunday, March 13, 2011 • 12:32 AM • 0 comments
mak aihhhh . wey,korang tahu tak semalam hampir2 rumah aku masuk pencuri . pagi2 uh jiran aku ckp ada pencuri masuk umah kiteowg tapi yg peliknye dia masuk lalu rumah jiran ketiga aku then rumah jiran aku yg bagitahu tuh , dia redah dua rumah semata2 nk ceroboh rumah family aku . habes pokok mak aku hancur , patah . pagar hijau yg berduri tuh kan . dia buka ikatan nye . besar lubang dia buat tuk larikan diri tapi dia dah masuk kawasan rumah family aku dan dia tak amek apa-apa pun wey . kalau tak silap time uh pukul 4 pagi sbb aku ngan akak belum tido lg masa tuh . aku dgr bunyi tapi engatkan tuh bunyi tapak kaki ayah mak aku sbb dorg selalu bgun awal . maybe dia tak jadi ceroboh sbb kiteorang bising time tuh so dia tak jadi masuk kut . huhhh . seyes pelik gila wey . pencuri nye dah penat2 redah 2 rumah , buat lubang sume tuh tapi tak amek apa2 . aku rasa malam ni dia dtg lagi sbb mcm tak logik je ohh . kat rumah kiteorg bukanye ada pape yg beharga pun . jiran depan rumah aku lagi kaya raya . rumah banglo lagi tuh . tapi asal rumah aku yg kau nak . haisyhhh . pelik pelik . sbb tu la family aku tak pernah keluar masuk lalu pintu depan . dari dulu kiteorg gune pintu belakang je . pintu depan semua ada mangga . pagar pun buka masa raya je . sedara mara pun dah faham ngan family kiteorg . so kalau sapa2 dtg bagi salam lalu pintu depan ,jgn harap kiteorg dgr sbb family aku selalu kat dapur je tgk tv . ya allah , harap2 malam ni dia tak dtg lagi . takut wey . sbb aku pernah mimpi bende buruk 3 kali , mimipi tu mcm ada kaitan dgn kejadian ni . dalam mimipi tu ada org cari ayah aku then nak tembak ayah aku tapi kne kat aku . setiap kali mimpi bende tu mesti aku yg mati dulu . harap2 bende tu mimipi je . aminnn .


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo