About Entry Follow Dashboard

#05
Thursday, April 28, 2011 • 9:34 PM • 0 comments
bismillahirahmanirrahim..
ya allah ya rahman , ya rahim
aku adalah hambamu yang lemah
aku adalah hambamu yang sering lalai Ya Allah 
kau pimpinkanlah aku agar aku tidak terpesong ke jalan yang salah 
kau kuatkanlah imanku
kau jadikanlah aku seorang hambamu yang tabah menghadapi segala ujianmu
kau jadikanlah aku seorang yang tabah , kau jadikanlah aku seorang yang tabah,
kau jadikanlah aku seorang yang tabah ya allah .
Ya Allah sesungguhnya aku bersyukur kerana kau mengurniakan aku seorang ayah dan ibu 
 yang memahami
yang sering memberikan aku nasihat
yang sering sentiasa disisiku
dan aku sangat bersyukur kerana kau mengurniakan seorang sahabat yang baik
dan aku mohon agar hubungan kami berkekalan hingga ke akhir hayat .

Ya Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang ,
kau jadikanlah aku seperti siti khadijah yang sentiasa bersifat tenang.
amin ya rabbal alamin...


                                                                                                                            ain'afini binti latif




OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo