About Entry Follow Dashboard

budak comel .
Wednesday, April 20, 2011 • 6:22 PM • 0 comments
hari ni aku nak citer pasal jiran aku punya anak . mak aihhh , seyes comel gila.
muka dia innoncent je . kadang2 kalau dtg rumah aku soklan yg selalu dia tanya "ada buah oren tak" hahaha.
boleh pulak dia tanya mcm tuh .maybe oren kat rumah aku sedap sgt kot sbb terperap je kat peti ais tu . bagus jugak dia mintak , kalau tak haram nak habes .


semalam dia dtg rumah nak maen dgn adek aku tapi dorang belum balik so aku ngan akak layan dia . perghh , memang nak terkeluar anak tekak aku lawan jerit dgn dia . budak pandai weyh . ko tahu dia speaking inggeris .ada videonya tapi nnt lah bila sempat aku upload.


dia ni mmg ganas sikit . tak reti duk diam


mak cair nyah ! ko tgk mata dia , pergh
gamba ni dia tangkap sendiri . pandai pulak . lepas tangkap dia boleh pulak kate "cantik tak ?"
haha . seyes budak ni comel gilak !


dia buat mcm rumah sendiri . aku mmg suka budak tak tahu malu
kalau malu2 tak best ah , 


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo