About Entry Follow Dashboard

One Happy Family at Home .
Saturday, August 13, 2011 • 6:44 PM • 1 comments
Assalamualaikum .
hoyyehhhhh ! dah lama tak "conteng-2" kat sini"
heee , next week form 3 ada trial PMR so please wish me luck guys . thanks *cium pipi sikit*
okey . back to the topic .Harini tetiba rajin nak cerita pasal family aku . Happy Family :)


Ni abah dengan umi . Sweet kan ? 
Mereka umi abah terbaik , kawan terbaik , kaunseling terbaik .Senang cerita mereka ohhhsemmmm !
Mereka tersangat penyayang , memahami , tegas , sporting .
Sayang umi abah , seriously :)


Ni anak ke-7 . Nama dia Nabihatul Uzma .
Kuat menangis aka ciwek .Haha . suka sangat menangis .Tak faham betul perangai dia ni.
Umi kata perangai dia dengan aku time kecik sama je . Dua-2 kuat menangis . okey,rasanya tu autaa.haha
Suka sangat makan gula-2 sampai gigi pun dah macam domo.Haha.
Perangai macam laki , ganas betul . Main panas je tahunye tapi kuat nanges .
ehhh , tapi dia ni sangat terror main badminton !


Ni anak ke-6 . Nama dia Amni Nazifah .
Okey,seriously dia ni budak bijak . time exam mmg pemalas baca buku tapi result dia boleh buat aku pengsan .Result dia gempak oh !
Dia pun terror main badminton dengan chess tapi chess tak sgtlah sbb aku masih ajar lg .
Mata dia sepet sama sikit macam akak sbb ikut nenek belah Johor , mata sepet sbb keturunan Cina .
Budak ni pelik , sume benda nak dirasanya sampai ikan yang belum masak tu pun dia nak rasa . Ganas tu mmg dia . Tak boleh duduk diam , asek nak keluar rumah je , nak pegi main . Dia tak suka pakai selendang semua tu sebab mesti tudungnya senget-benget.Mana tak senget , pkai slendang tapi main panjat-2,lari-2 je .


Ni anak ke-5 . Nama dia Wazif Fawwaz .
Dia ni je lain sikit daripada kitaorg sbb muka dia gelap sikit .
Pandai melukis ! Lukisan dia lawa :)
Sangat "gila" dengan game . Setiap masa mesti main game je . Bangun tidur je main game , balik sekolah je main game , malam main game . Setiap masa !
Obses dengan air milo .Setiap hari nak minum air milo jee.Air lain dia taknak.mengada sungguh.haha

Ni anak ke-4 . Nama dia Ahmad Hazim Wafiy .
Pemalu macam akak dia ni .haha . Makin kurus whoaa dia sekarang .jeles jeles .bila aku nk kurus ni.haha
hmmm , dia ni pun obses dengan game.Balik asrama je mesti main.Yelahhh kat asrama mana ada game kan so lepas gian lahhh.Dia ni manja sikit dengan abah dan ada lah sikit sifat abah tu kat dia .
Antara kitaorg semua , dia yang paling rajin pujuk adik aku Fawwaz , sbb Fawwaz tu kuat merajuk so dia yg pujuk . Kalau dngan kitorg dia tanak dgr ckp , dgn si hazim ni dia dgr lah jugak .
Pemalu dia ni pun , ramai peminat whoaa .


Ni anak ke-2 . Nama dia Ahmad Nabil Iman .
haaa , dalam gamba tu ce teka mana abang aku .Sape dapat teka ,wa bg gula-2 . haha
okey , dia ni abang first aku . Sekarang study dekat Segamat .
Tapi aku ngan dia tak rapat so hmmm tak tahu nak citer apa pasal dia .eheee



Ni haa budak gedik anak 1 . Nama dia Nurul Aufa .
Kitorg nampak sebaya kan . Tu semua sebab aku lagi tinggi dari dia .
Kalau dia dgn aku keluar pergi mana-2 , orang lain mesti fikir kitorg kembar sebab aku lagi tinggi dari dia tapi muka dia nampak lgi tua dari aku tapi aku nmpak lebih matured . haha . faham tak ? tak faham , buat2 faham jelahh .Dia lebih suka menjahit tapi aku lebih suka memasak . Kiranya dia ni lebih minat bidang designer.
Sekarang study dekat Usim .Pakwe dia hensemmmm whoaa ! Namanya kusin . Org indon .HAHA .Mati aku kalau dia baca ni .







OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo