About Entry Follow Dashboard

Homaigoddddd !
Wednesday, September 7, 2011 • 6:11 PM • 0 comments

Seriusly macam tak percaya je apa yang aku nampak . Tadi time rehat jumpa teacher ruby sbb teacher nak bagi borang kebenaran untuk 17/10 ni then kene pergi bilik disiplin , teacher Susila nak jumpa . Nak bincang tema , menu untuk jamuan ni. Teacher kata nak plan awal-2 supaya takda masalah so lepas juma T.Ruby terus pergi bilik disiplin dengan alia,ain ngan shela . Dorang menyebok nak ikut .HEHE . Mula-2 tunggu teacher kat dlm bilik then tunggu punya tunggu teacher tak datang-2 pun . So aku ngan alia dok kat kerusi luar bilik tu .

Time tengah syok-2 menikmati keindahan alam kat sebelah sch kitaorang tu yang dah macam hutan belukar tu tetibe kitaorang nampak something . Lelaki india ! Dia tengah buat pemujaan hape tah , seyes terkejut gila . First time tu tgk orang buat pemujaan kat pokok . Mula-2 ingatkan dia tengah carik daun ketum  tu tapi bende lain yang dia buat . Dia pegang plastik yang penuh dengan daun lepas tu dia baling-2 kat pokok dpan dia . 

Lepas baling tu tangan dia goyangkan something tau tapi kitaorang tak nampak apa yg dia goyang kan . Bentuk nya mcm kayu . Kitaorang tgk je apa yang dia buat then tetibe alia terjerit . Korang tahu apa yang dia goyangkan tu ? Sumpah jijik nak mampuihhhhhh ! dia goyangkan kemaluan dia sendiri.

Terkejut gila! Kitaorang memang gelabah gila lah masa tu . Kelam kabut carik cikgu . Aku ngan alia nak bagitahu cikgu tapi takut so kitaorang turun dari blok tu sebab nak carik teacher Susila . Dengan gelabah taik ayam aku cerita kat teacher .




Aku ; Teacher ! ada orang buat pemujaan kat sana ! #sambil tangan tunjuk kat tempat india tu . dalam hati rasa mcm pelik je ayat aku.

Teacher ; haaa ? apa kamu ni . cuba cerita slow-2 .

Shela ; Ntah kau ni . Salam pun takda -.-

Aku ; Tadi masa kitaorang tunggu teacher kat bilik disiplin kitaorang nampak ada lelaki india buat pemujaan lepastuh dia tunjuk dia punya kemaluan n goyangkan . Kitaorang tertengok bukan sengaja tengok ! 

Teacher ; Ya Allah , habis tu kamu tengok lah ? 

Aku ; Tak ! kitaorang tertengok.terkejut gila kitaorang.

Teacher ; Dah-2 tak paya kacau . kang dia buat apa-2 kat kamu. Untung laaa kamu ~ hahah #errr,teacher boleh pulak buat lawak -.-"




Then ada sorang cikgu ni bagitahu kat cikgu dollah . Kebetulan cikgu dollah ada kat situ . Cikgu pompuan tu soh cikgu Dollah g tengok . Takut jadi apa-2 . Cikgu dollah boleh pulak jawab "buat apa aku nak tgk,geli ah" hahaha.seyes lawak gila ayat cikgu .

Okey masih dalam keadaan terkejut . Bodoh betul lelaki tu . Tak fikir ke tempat dia buat "pemujaan" tu dekat gila dengan sekolah kitaorang . Sekolah Agama pulak tu . Ya allah , sumpah geli gila . Dia tak fikir ke ? Aku rasa tu memang port dia selalu buat keje tak SENONOH tu . takda sivik langsung . Mesti ada geng dia yang lain sebab lepas kitaorang nak turun dari blok tu ada seorang pompuan cina datang kat laki tu . Dorang tak belajar hormat orang ke time sekolah dulu ? 


 Malu kot tadi , dah lah gelabah lepastuh budak kat block B ngan C tgk je aku ngan alia terkejar-2 carik teacher . Haihhhh , susah betul jadi budak cepat gelabah ni -.-

notapipi ; Kitaorang tak sengaja tengok okey !



OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo