About Entry Follow Dashboard

The people who laugh the most have experienced the most pain ;)
Sunday, September 18, 2011 • 10:04 AM • 0 comments
Kesian hati.selalu sakit sebab aku.sorry hati . Mesti kau pun dah bosan kan dengan aku .Yelahhh,disebabkan aku ,kau luka sana sini .kan hati ?


Sekadar luahan hati.Tak payah baca pun takpa.muahaha #annoying.



Aku ; Asek jadi kat aku je.Kenapa tak orang lain.Selalu mcam ni.

Hati ; Siapa suruh kau bukak pintu time dia ketuk ? Padan muka!

Aku ; Aku pun tak tahu knp aku bukak.Bila aku bukak mesti jadi camni.Maybe ni balasan untuk aku sebab aku pernah buat orang lain mcm ni.

Hati ; Tahu punnn.Dulu kau buat dia sakit.Sekarang orang buat kau sakit.Dengan aku sekali sakit.Siapa nak bersihkan darah kat badan aku ni?

Aku ; Sorylah hati.Tak sengaja.Tapi kan tak baik buat orang mcm tu.

Hati ;Kau fikir dia kesah ?



Ehhh,korang.aku bukan mintak simpati okay .haha . gaya mcm ada je orang nak simpati ngan kau ain.Eee,mengada betul nak touching2 pulak kau.Ahhh,blog aku,suka hati aku ah.


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo