About Entry Follow Dashboard

Aku peminat tegar Hindi Movie.Lagi best dari cerita melayu.
Sunday, October 30, 2011 • 5:21 AM • 0 comments

Tajuk cerita ni Every child is special.
Aku peminat tegar hindi movie . Cerita dorg gila babun best.Aku tak tipu.



Ni pelakon favourite aku . Bukan budak kecik ni tapi si aamir khan !
Homaigodd . Cair mak tgk dia nyah !


Aku suka gilaaaa citer ni sebab berkaitan dgn family aku.Citer ni pasal sorg budak ni ada penyakit dyslexia.
Sama macam adik lelaki aku.Org pandang rendah dgn budak2 mcm dorang ni.
Tak semestinya orang yang ada penyakit macam ni tak boleh berjaya.
Aku suggestkan korang tgk movie ni.Rugi tak tgk !

LAGI SATU AKU SUGGESTKAN KORANG TENGOK CITER NI !

3 IDIOTS





Aku suka qoutes dalam citer ni.Citer ni seyes bagus gila.Banyak moral value.
Antara qoutes dlm citer ni :

"Never try to be successful , Pursue Excellence"

"Passion leads to excellence"

"Learning is very simple,never stop"

"All is well"





OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo