About Entry Follow Dashboard

Random.
Thursday, November 3, 2011 • 2:02 PM • 0 comments

Takut . Korang pernah rasa perasaan takut kehilangan ? 

Kawan,
Berhenti buat aku rasa ragu-ragu dengan kau.

Kawan,
Berhenti buat aku buruk sangka dengan kau.

Kawan,
Berhenti buat aku rasa aku ambil hak kau.

Kawan,
Berhenti buat aku rasa bersalah.Serius.

Kawan,
Kita kawan kan ? Kenapa kau tak terus terang dengan aku supaya aku tahu apa salah aku atau 
aku ada ambil apa yang kau nak selama ni.Kalau betul apa yang aku rasa selama ni , aku tak kesah berkorban untuk kau sebab kau kawan aku tapi kalau kau tak berterus terang dengan aku , macam mana aku nak tolong kau?
Aku lebih sayang kau dari dia . Aku lebih takut hilang kau dari dia . Aku lebih takut kau terluka daripada dia . Kita kenal dah 3 tahun so please jujur dengan aku.

Kawan,
Kalau kau baca entry ni dan kau rasa post ni untuk kau tolong jujur dengan aku.Aku merayu.
Tolong jangan simpan masalah tu sorang-sorang.Tolong.

                                                                                                                           Sincerely,me.


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo