About Entry Follow Dashboard

I wish there was an undo button in life.
Wednesday, February 8, 2012 • 2:46 AM • 0 comments


Sangat sedih sentap bila baca ***** kau. Aku cuma manusia biasa yang selalu buat salah.
Tolong jangan macam ni.
Aku bukan jenis pandai memujuk.
Sorry for everything :/
Kita kawan dunia akhirat kan kan? Sumpah aku menangis bila baca mende tu.
Kadang-kadang aku tak tahu percakapan aku boleh buat orang terasa.
Kadang-kadang aku tak tahu perbuatan aku boleh buat orang terasa.
Kan best kalau aku jadi pendiam,takde kawan.Takdelah sakitkan hati sesiapa.
Tak berniat pun nak buat sesiapa sedih atau apa-apa.
Aku cuma takut pandangan orang terhadap aku.....takut dan sangat takut.
Bukan aku tak percaya tapi aku cuma nak bersikap adil.
Aku tak tahu benda ni boleh buat sesiapa terasa.


“A friend cannot be considered a friend until he is tested in three occasions: in time of need, behind your back, and after your death"



OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo