About Entry Follow Dashboard

Random again and again.
Friday, March 30, 2012 • 10:02 PM • 0 comments

Assalamualaikum!

Harini macam-macam masalah jadi dan saya sangat tension -.- erghhh.Kenapa manusia suka sangat buat tafsiran sendiri tanpa siasat dulu?Okay aku pun kekadang cemtu.hihi.peacee

Contohnya macam si zainab ni cakap ' Kau tengoklah dia,dah lah perut berlipat ada hati nak pakai baju ketat'
Dan tetiba pulak kau terasa sebab masa tu kau tengah pakai baju ketat plus duduk berhampiran dengan dia.Kau pun mula lah kutuk dia sana sini.Ada dia mention nama kau ke?Takde kan so toksah nak terasa lah kan.Kang dengan kau sekali dapat dosa free je.

Kat sini ada dua benda yang penting iaitu mengumpat dan buruk sangka.Dua-dua benda ni boleh menyebabkan terputusnya silaturahim dan itu menyebabkan perpaduan umat islam mula goyah.Kita jangan cepat melatah dalam setiap benda.Kita kena bersangka baik dengan semua orang.Janganlah sebab benda yang kita tak pasti menyebabkan terputusnya silaturahim.Nasihat untuk aku jugak!Haaa jangan cakap aku tak sedar diri yee.Aku tahu aku pun kekadang camni gak -.-

Ehemm ehemm nak selit satu perkara jap.Korang mesti ada orang yang korang sayang kan.Tak kiralah kawan/bf/gf  tapi kalau korang jumpa 10 orang yang berganda-ganda lebih better daripada orang yang korang sayang tu.Mana satu korang pilih?Tetap dia atau antara 10 orang tu?Kalau aku mestilah tetap dia.haha.lol.Eh aku kan baru kenal dengan sorang akak ni,sangat baik :) ni blog Akak cunss tu.Act kenal akak ni sebab dia kawan Naim then haritu akaknya mintak tolong.Haa pegi ah blog dia.Lawoo beb.








OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo