About Entry Follow Dashboard

Saya hormat awak.Awak hormat saya.
Thursday, March 29, 2012 • 6:37 PM • 2 comments


Assalamualaikum!





Ehem ehem,hai semuaaaaaa!haha.sangat rindu nak update blog.Kalau boleh nak update hari-hari je!hehe.
Okay,berbalik semula kepada tajuk di atas *mood skema* Saya hormat awak.Awak hormat saya.Senang kan? Tadi kat sekolah kitaorang sangat-sakit-hati-dengan-dia. Kami tahulah kami ni junior tapi tapi tapi janganlah layan kami cemtu.Bukan kami je tapi semua junior-junior awak yang co co comelsss ni.ngehngeh.


Kakak,
Awak senior kami sepatutnya tunjuklah contoh yang molek sikit.Kita hormatlah antara satu sama lain.Macam mana orang nak hormat awak kalau awak sendiri tak reti nak hormat orang tapi so far kitaorg junior-junior awak ni tak pernah biadap dengan awak kan?sebab kami takut kut kut dengan akak.Pandang muka akak pun kitaorg dah kecut.Kak,tak comel ah muka sombong-sombong ni,ce senyum.Haa,kan comel tu :)

Kakak,
Tadi kawan saya nangis sebab akak.Sangat kesian dengan dia okay.Dia tu dah lah jiwa lembutsss.Tak baik sepak-sepak telekung orang.Tak comel betul perangai tu.Itu kan TELEKUNG bukanya kain buruk.Dengan kawan-kawan boleh je cakap sopan,kenapa dengan junior sangat-kasar?Tetiba rasa senior last year lagi ohsemmm daripada senior sekarang.

I'm not concerned with your liking or disliking me.All I ask is that you respect me as a human being







OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo