About Entry Follow Dashboard

Terima kasih ♥
Friday, May 25, 2012 • 11:41 PM • 3 comments
Assalamualaikum dan hai semuaaaa :) 

Ehem.Aku terkilan ah kan sebab 'mereka' plan nak pergi kfc tapi tak ajak aku.Mujur aku terbaca tweet depa kalau tak mmg taktahu ah kan.K dorang bukanlah pelakon terhebat mcm aku terutama si suriya.Act masa nak balik sekolah dah rasa something je ngan dorang ni lepastu bila nak kantoi kemain lagi suriya ngan pika cover.haha.apala dorang ni.Then buat jelah taktahu apa-apa padahal dalam hati Allah je tahu.ngehngeh

Serius sangat terharu dengan 'mereka'.Sangat sangat okay.Tak sangka pulak korang nak sambut birthday aku dengan alia walaupun dah terkantoi.haha.Tapi rasa lain sebab takda sebahagian gilax.K jangan nangis,hilang gentle kang.





sorry bad quality.fon suriya.haha

Terima kasih awok semua.maaflah tak boleh nak menangis,hilang gentle.ahak ahak.Sayang koranggg :* seriusly sayang sangat.Lepasni kalau kita semua berpisah,semua ni jadi kenangan :)InsyaAllah kawan sampai syurga.

Imam Ali (as) Says: "Friendship transfers a stranger into a relative"


Ehem ehem,lagi satu terima kasih untuk kuih feberet kita ni :) he made this for me and i really love it,seriusly.Ingat senang ke nak tengok lelaki masak.kahkah.selalu dia buli aku,kali ni aku buli dia.Okay dikesempatan ini saya nak cakap something *mood skema* . Terima kasih sebab jadi abah,umi,akak,abang dan kawan yang baik untuk saya.Bagi nasihat itu ini walaupun sebenarnya lebih kepada membebel.hihi.Sorry untuk semuanya,yelah mulut saya ni kadang-kadang terlebih jujur dan cakap ikut sedap rasa masam manis masin je so jangan ambil hati ye bro? Terima kasih untuk semuanyaaaaaaaaaa :') Jom berubah sama-sama.InsyaAllah.Eh nak tahu siapa 'lelaki' ni.Haaa dialah abang senior yang sangat ohsem,satu dalam seribu.Senang diajak bergurau tapi kuat merajuk.haha.ampun ampun.Dialah Mohamad Naim bin Abdul Aziz :)


p/s : Kelmarin mimpi atul.Omg rindu dengan mereka :(


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo