About Entry Follow Dashboard

Cerita Hati.
Thursday, July 19, 2012 • 9:47 PM • 7 comments
Mereka kata aku USTAZAH kerana tudungku yang labuh.
Mereka kata aku ALIM kerana aku post mengenai artikel-artikel ilmiah, dakwah dan sebagainya.

TAPI..
Jauh di sudut hatiku, 
Aku nak menangis sekuat hati.
Aku sedang bertarung dengan diri aku sendiri, 
TAK MUDAH.
Allah sahaja tahu apa yang terbuku di hati.
Aku masih banyak kekurangan.Mungkin lebih banyak dari korang.
Kadang-kadang aku juga tergelincir kerana,
Jalan kehidupanku penuh dengan kenikmatan.
YaAllah maafkan aku kerana kadangkalanya aku khilaf.
Terlupa ke arah mana yang patut aku tuju.
Kadang-kadang aku terfikir.
Bilakah WAKTU TERAKHIRKU?
Di manakah TEMPAT TERAKHIRKU?
Siapakah ORANG YANG TERAKHIR berada denganku? 
Dengan CARA APAKAH aku mengakhiri cerita hidupku?



OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo