About Entry Follow Dashboard

Luahan perasaan.
Saturday, July 28, 2012 • 11:18 AM • 2 comments
Assalamualaikum.


Ehem aku tak reti nak berkias-kias.Apa yang terlintas dekat fikiran,aku main luahkan je mungkin sebab kita berlainan jantina dan tak perlu nak menggunakan bahasa yang lembut untuk buat kau faham.Well,I'm not good at hiding my feelings as I though I was.Bila marah aku diam.Kononya tak nak bagi orang tahu tapi yeah aku tak pandai nak sorokkan.Kalau aku dingin dengan kau.maaf.Tak berniat.

Kau ada hidup kau.Aku ada hidup aku.Masing-masing ada matlamat hidup sendiri.Aku taknak aku penyebab kau jauh dari Dia.Aku taknak aku penyebab kau nangis sebab perempuan,itu sia-sia.Aku taknak aku pandai nasihatkan orang itu ini tapi aku sendiri tak praktikan dalam hidup aku.



Jujur aku tak reti nak buat luahan perasaan.Harap kau faham.Sangat mengharap.Ehem jangan sayang seseorang melebihi sayang kita kat Allah dan Rasul.Jangan sayang seseorang kalau bukan kerana Allah sebab bila kita kehilangan dia kita akan rasa kehilangan yang teramat sangat.Jangan biarkan diri hanyut dalam kesedihan.Awak kan kuat! :)

Jika Allah sudah takdirkan sesuatu untuk kita walau seluruh isi alam menghalang,kita tetap akan mendapatkanya dengan apa cara sekalipun.Tetapi jikan Allah sudah takdirkan sesuatu itu bukan milik kita walau seluruh isi alam membantu kita tetap tak akan mendapatkanya.

P/s ; Jaga diri,jaga hati dan jaga iman :')


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo