About Entry Follow Dashboard

Senyum Ain,Allah kan ada :)
Saturday, August 4, 2012 • 5:14 PM • 2 comments
Aku bukan orang baik aku cuma nak berubah untuk menjadi yang lebih baik.Aku bukan malaikat.Aku manusia biasa yang terkadang leka dengan dunia.Manusia yang masih tercari-cari cahaya Illahi.Manusia biasa yang punya perasaan.Manusia yang sering menangis bila terjatuh.Manusia yang perlukan sokongan dalam melakukan perubahan.

Mohon jangan disebabkan aku menutup tubuhku dengan pakaian longgar.Menutup kepalaku dengan tudung 'besar',setiap kesalahanku dipertikaikan,setiap gerak-geriku diperhatikan.Mohon jangan disebabkan aku ingin berubah,engkau meletakkan jurang antara kita.Mohon jangan disebabkan aku ingin berubah engkau menghakimi setiap kesalahanku.

Aku perlukan sokongan dalam 'penghijrahan' ini.Aku ingin berubah bukan beerti aku lebih baik,tak akan buat silap dan sempurna sempurna setiap masa.TAK!Bantulah aku,bantulah aku mencari cahaya Illahi :'(



* Kau kan nak berubah,dah insaf.Blablabla* Perlu ke cakap semua ni?Kekadang jeles tengok orang yang dapat sokongan dari kawan,terutama keluarga dia.Sangat sangat jeles.................


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo