About Entry Follow Dashboard

Kekasih baru?
Saturday, October 6, 2012 • 9:57 PM • 2 comments
Assalamualaikum! :)



Hari ini hari paling best sebab bulatan gembira makin meriah!Dah ramai yang join.Alhamdulillah.Harap-harap awak awak yang join tu teruskan datang okay? :) Dan Terima kasih YaAllah atas segala nikmat dan dugaan yang Kau beri hari ni.

Ehem.
Awak yang saya tak pernah kenal langsung.Saya taktahu apa masalah awak tapi secara jujur saya sedikit pun tidak berminat dengan permainan awak.Nak dia?Ambil lah :) Aku yakin janji Allah itu pasti dan Allah mendengar setiap doa hamba-hambanya.So kalau awak rasa awak bahagia dengan permainan awak tu just go on ye sayang?Saya sikit pun tak heran cuma kesian tengok manusia yang terkejar-kejar dgn cinta manusia  yang indah di dunia sahaja sedangkan ada cinta yang abadi.

Oh ye.Lagipun aku dah ada kekasih baru :D Aku akan dating dengan Dia 5x sehari.Selalu bergayut dengan Dia.Setiap kali aku ada masalah,Dia sentiasa ada untuk aku.Sentiasa.Bila terbangun pukul 3 4 pagi mesti rindu dia so aku pun terus call dia.Dia yang sentiasa memahami segala isi hati aku.

Aku tak perlu pakai pakaian yang tak cukup kain untuk menarik perhatian dia.Aku cuma perlu memakai pakaian yang longgar,tudung besar.handsock,stokin dan juga tak perlu nak make up :) Oh ye,bila terlalu rindu dengan dia,aku akan membaca surat surat cinta daripadaNya.Awak nak share Dia dengan saya tak?Boleh je :)



OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo