About Entry Follow Dashboard

Pengalaman mematangkan diri :)
Friday, October 5, 2012 • 8:04 PM • 0 comments
Assalamualaikum!

Banyak benda yang jadi dalam masa dua bulan ni and yeah semua dugaan tu yang buat aku lebih matang mungkin?Muahahah.

Kawan.
Allah nak uji persahabatan kita kan sbb tu timbul masalah antara kita.Dia nak tgk sejauh mana 'keikhlasan' kita dlm berkawan dan ukhuwah fillah itu lebih bagus kan?Okay so jadikan 'pengalaman' tu sbgai pengajaran.Ehem jujur dari hati saya sayang awak.Kbai :P ngehngeh

Oh ye 4/3/2012 bersamaan hari khamis ada buat penyembelihan kat sekolah dan saya yang kononya berani pun ambil bahagian.Apa apa?Aku mmg berani okay.haha.Masa tengah sembelih ayam tu boleh pula ter'famous'kan diri di khalayak ramai -.-

Me ; ustaz mana urat.Acane nak cari ni?

Ustaz ; Haa ni urat dia ni.Potong bawah urat tu.cepat!

Me ; *tengah sembelih* ustaz dah ke belum.dah 3 kali dah ni

Ustaz ; Belum.Lagi lagi lagi.

Dan akhirnya............................Terputus.

Me ; Ustazzzzzzzzzzzzzz! apa niiiiiiiiiiiiiiiiii? *sambil pegang kepala ayam*

Ohsem.

Ya,aku sembelih sampai terputus kepala ayam tu dari badan so sapa yang patut dipersalahkan?Dan bermulalah mulut manusia manusia yang sangat comel ber sok sek sok sek. Ehem awak,awak dan awak semua jeles kan sebab sifat kekejaman saya terserlah?Alololo takmau ah cemni.At least saya lagi berani dari awak semua yang hanya tahu cakap besar tapi penakut nak sahut cabaran :) haihh ada yang kene cium satgi -.-

Harini datang sekolah asek kene bahan je dgn ustaz ustazah.Haihh susah jadi orang terkenal ni :P

' Ain malam tadi kan saya nampak kepala ayam terbang.Hahahaha '
' Siapa yang kepala ayam putus tu? hahahaha *jerit satu dewan* '
' Eh kamu patut bangga tau.Nnt cerita kat cucu yang dulu nenek sembelih ayam sampai putus kepala.haha '

Eh jujur dari hati sembelih ayam sangat best.Pengalaman yang tersangat best tapi part mabuk darah tu sangat tak ohsem.Pening yg teramat sangat lepas sembelih.Baru janji tanak nangis dah tp terkeluar pulak airmata nya.haha.Ehem okay pasni kene cerita kat tujuh keturunan yang nenek dorang ni sembelih sampai putus kepala.Takyah tunggu dia mati sbb mmg dah sah sah lah ayam tu terus innalilllah.hehe.

P/s : InsyaAllah 8-10/11/2012 ada kem KRS dengan 21-24/10/2012 so tolong doakan semuanya berjalan dengan lancar eh?and tolong doakan SMA saya mumtaz!Aminn :)




OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo