About Entry Follow Dashboard

Aku tumpang gembira.
Friday, December 21, 2012 • 4:57 AM • 0 comments
Assalamualaikum.



Sejujurnya aku gembira.Gembira untuk kalian yang sudah mula berhijrah.Alhamdulillah.

Aku menangis.Kenapa?
Kerna aku sangat sangat bersyukur kerana sahabat aku sudah ramai yang terbuka hati untuk berubah sedikit demi sedikit.Aku sentiasa ada untuk korang.Ada masalah?Bgtahu aku,aku akan cuba untuk bantu :)

Sungguh kau tak akan menyesal kerana memilih jalan ini.Allah sentiasa bersama kalian.Setiap manusia yang ingin berubah pasti akan diuji.Jangan menyerah!Bangkit dan hadapilah ujian itu dengan senyuman.

Sahabat yang disayangi,jika terasa ingin rebah dalam pertempuran ujian ini,bacalah surah 94 ayat 5 hingga 8 dan sematkan ayat itu di dalam hati ;)





OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo