About Entry Follow Dashboard

Disember.
Thursday, December 6, 2012 • 12:19 AM • 0 comments
Assalamualaikum!



Aku manusia dan kau juga manusia.Seringkali kesabaran kita diuji sehinggakan kita ingin menangis semahunya tetapi bukankah kita ini gadis yang hebat kerana mampu tersenyum di saat diri dilanda derita.Hanya aku,kau dan Allah yang mengerti perasaan ini.Sesungguhnya Allah tidak akan menguji hambanya melebihi kemampuan mereka dan apabila dirimu juga aku dilanda dugaan,itu ertinya kita ini cukup tabah untuk mengharungi dugaan ini.Ujian ini sebagai bukti cinta Allah untuk kau dan aku,juga sebagai bentuk penghapus dosa.

Kadang-kadang aku rasa aku mungkin perlu diam daripada terlalu jujur tentang sesuatu keadaan.

Buat awak yang disakiti.Maaf kalau aku penyebab utamanya.Tak terlintas di hati ini untuk menyakiti sesiapa.Maaf kalau setiap kata-kata aku menyebabkan kau terasa.Maaf untuk semuanya walaupun aku sendiri tidak tahu mana silap aku.Awak gadis yang kuat kerana mampu menghadapi semua ini.Allah sedang menguji tahap keimanan awak.Stay strong,girl ;)

"Allahummar zuqni nafs’an muthmainnatan tu’minu biliqa-ika wa tardha biqadha-ika .”Ya Allah berilah kami, yang tenang, yang beriman akan saat perjumpaan dengan-Mu dan ridha menerima segala ketetapan-Mu..

ehem ehem.mungkin orang akan fikir 'kau ckp sng ah,bukan kau kat tempat aku' tapi aku takkan bg nasihat kalau aku tak pernah alami perkara tu.Cuba letakkan diri kau kat tempat aku dan rasa ujian apa yang aku lalui,sungguh kau tak akan mampu hadapi.Perit.6 tahun diuji bukan waktu yang singkat.

okay stop ceghita sedih.cuti ni aku manfaatkan masa dengan study,memasak.mengembangkan badan dan segalanya.ahaks ahaks.First time cuti ni banyak kali keluar sampai dah susah nak keluar lagi dah.Tsk tsk.maaf deh teman-teman sekalian.Gue udah nggak bisa keluar.



Pavlova versi coklat.


Selalu buat yang jenis plan punya tapi kali ni try lain sikit.So far rasa dia memang sangat sedap time tadi tersalah set suhu dia so agak terlebih masak sikit.


Feberet evahhhhh!

Okay sebenarnya nak ceghita yang gua dah semangat nak start nak jadi senior.Wuuu bestnya dapat buli junior *kenyit mata* .Bulan ni dah start tuisyen,dah start study and dah fikir plan untuk next year.Nampak tak bertapa semangatnya gua tapi kan takut result SMA keluar sebab aku tahu tahap kemampuan aku dgn bahasa arab ni acano...........Haih.Tawakal.

Wish me luck for next year sebab saya bakal menjadi.................................................Jeng jeng jeng! Adios~





OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo