About Entry Follow Dashboard

Aku manusia.
Sunday, January 13, 2013 • 2:45 PM • 0 comments
Assalamualaikum.




Aku manusia.
Manusia yang tidak pernah lari dari kesilapan.
Aku alpa.
Alpa dengan dunia yang penuh dengan fatamorgana.
Aku kufur.
Kufur dengan nikmat yang ada sedangkan nikmat itu dari Tuhan pemilik alam.
Bersyukur?
Allahu aku sering terlupa untuk bersyukur kepada-Nya.
Masih adakah ruang untuk aku di dalam syurgaNya?

Aku manusia dan kau juga.Mohon jangan biarkan aku keseorangan di dalam perjalanan mencari redhaNya ini.Jika aku berjalan ke lembah neraka,mohon tarik aku.Bantu aku.

Aku manusia.Jangan disebabkan satu kesalahan aku,kau menghakimi aku seolah-olah kesalahan aku itu sebesar dunia.Tegur dimana silap aku.

Aku manusia dan sangat sangat sangat mustahil jika aku sempurna.Kita ini dilahirkan dengan kelebihan dan kekurangan.Jangan mengharapkan kesempurnaan dari aku kerna kita ini hanya MANUSIA.




OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo