About Entry Follow Dashboard

DaripadaNya kita datang dan kepadaNya kita kembali.
Friday, January 25, 2013 • 5:47 AM • 0 comments

Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi
Aku lemah tanpamu,YaAllah....

YaAllah,andai diri ini tidak mampu menarik sahabat sendiri untuk mendekatkan diri kepadaMu,ampunkanlah aku.Maafkan diri ini,andai aku tidak mampu menjadi anak yang terbaik untuk kedua ibu bapanya.Maafkan diri ini,andai aku tidak mampu untuk menjadi hamba yang hebat jiwaNya.

Bismillahirahmanirahim.YaAllah tuhan sekalian alam,aku mohon sentuhlah hati keluargaku,sahabat-sahabatku,orang disekelilingku dengan hidayahMu.Sungguh hidayahMu sangat manis.Lindungilah mereka yang ku sayangi sentiasa YaAllah.Bantulah mereka dalam mencari redhaMu.Lembutkanlah hati mereka sebagaimana kau melembutkan besi nabi daud.Temukanlah kami di syurgaMu nanti :'(






OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo