About Entry Follow Dashboard

Sayang.
Saturday, November 9, 2013 • 8:40 PM • 0 comments


Tengah seronok stalker dia tetibe air mata laju je mengalir............Allahu,kuatkanlah semangat dia,kuatkanlah iman dia.Tak sanggup tengok dia macam tu.Awak yang saya sayang kerana Allah,tolong kuat ye?Kuatkan semangat awak lawan sakit tu.Awak kan kuat!Jangan mengalah tau?Allah uji sebab sayang.Takmo lerr cakap bukan-bukan :( Lama dah kita kenal.Saya nak hubungan kita kerana Allah ni sampai dah ada cucu cicit nanti tau?Nanti anak-anak kita boleh main sama-sama wakakaka -.- Tolong dan tolong kuatkan semangat!

Uhibukki Fillah,Atiq Khalisyah.


OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo