About Entry Follow Dashboard

Izzatus Syabab
Wednesday, March 12, 2014 • 10:01 PM • 4 comments
Assalamualaikum.Alhamdulillah Alhamdulillah Allah bagi kesempatan untuk mempelajari sesuatu yang baru.7-9/3/2013 ada program motivasi kat sekolah dan ceq salah seorang faci.Alhamdulillah dapat adik-adik usrah yang sangat manja kononya hahaha

Program berjalan dengan lancar,Alhamdulillah.Walaupun jadi faci tapi terasa macam budak-budak yang tengah diajar pun ada gak,banyak dapat ilmu daripda abang akak senior.Seronokkk.Tipulah kalau kata tak rindu,rindu sangat dengan ukhuwah kat sana,rindu dengan adik-adik sayang,rindu sangattt.


This!Adik-adik usrah yang kene paksa bercakap baru nak bercakap hahaha
' Akak,boleh ke kita bagi tahu lelaki kita suka dia?'
' Kalau ada orang suka kita nak buat apa? '
' Macam mana nak solat sunat kak? '
' Dagu aurat ke kak? '

Haaa banyak soalan dorang.Bagus budak-budak ni,taktahu kene tanya,jangan bodoh sombong.Ada satu part bila aku cakap ' Tengok dulu orang yang kita suka tu membawa kita ke arah mana,kalau membawa ke arah maksiat,tinggalkan!Kadang-kadang kita tinggalkan dia bukan sebab kita tak suka tapi sebab kita lebih mencintai Penciptanya daripada dia.Just move on.Kalau dia betul-betul suka kita,dia akan usaha tunggu dan dapatkan kita secara halal.okay adik-adik? '

Dan dorang pun semua diam je.......Rupanya masing-masing macam 'kak ain pernah bercinta ke?'
oh adik-adik,jujurnya korang hahahah

Adik akak,hazreen.Sila jaga diri,takmo nangis-nangis.Nanti akak jenguk kamu ye.Rinduuuunya korang,Allahu.




Rindu semuanya.






OLDER POSTNEWER POST
Inni akhafullah
AddinLatif

Mendoakan yang terbaik,sentiasa.

Shout!
Nice to know you!

Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo